انجام تغییر و تحول در آموزش و پرورش در چند روز آینده
نوشته شده توسط : alipour

انجام
تغییر و تحول و دگرگون سازی در آموزش و پرورش در چندین روز آینده قیم مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و رشد ازتغییر و تحول در فراگیری و رویش در یکسری روز آتی خبر بخشید و گفت: عملکرد داریم با انجام تغییرات، آموزش و رویش را به ردهمهم خود درعرصه های متفاوت اجتماعی و سیاسی برسانیم .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

انجام
تغییر تحول و دگرگون سازی در یادگرفتن و رشد در چندین روز آینده به گزارش مجموعه اجتماعی خبرگزاری فارس، امیرعلی نعمت‌الهیسرپرست راس امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و رویش در نشست فصلی مسؤولین سازمان بسیج دانش‌آموزی، با گرامیداشتیاد و یاد شهدای دانش‌آموز که مظهر شجاعت و رشادت در مرز و بوم هستند، اظهار کرد: برنامه‌های موثری در وزارت یادگرفتن و رشد در حالااجراست که یک عدد از اصلی‌ترین آنها، اجرای مدرک دگرگون سازی بنیادین آموزش و رشد است و بسیج دانش‌آموزی نیز قرارگاهی را برای اجرای سند دگرگون سازی تولید کرده می‌باشد و اعتقاد و باور داریم که بسیج دانش‌آموزی میتواند امداد خیر و خوبی در اجرای گواهیتحول باشد .

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی داوطلبانه برای اجرای مدرک تحول وارد شده هست و این فعالیت خیر و خوبی هست و این نیاز را داریم کهسایر ارگان ها و دستگاه‌ها نیز در اجرای مدرک تحول ورود داشته باشند؛ بسیجیان به تیتر دلسوزان انقلاب می توانند در شاداب سازی مدارسو پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثر گذار باشند .

نعمت‌الهی بر عملکرد برای تحقق اقتصاد مقاومتی که از منویات رهبر معظم انقلاب است تأکید و اضافه کرد: مشکل ها اکثری در حوزه اقتصادی وجود داراست لذا باید همگی سعی نمایند با اجرای اقتصاد مقاومتی، مشکلات مرتفع شود و این فرهنگ وتمدن در دانش‌آموزان نهادینه شود .

قیم راءس کارها هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و رویش با تأکید بر پرداختن به گفت‌وگوی میان نسلی، اظهار کرد: این برنامه باید تقویت شود و بسیج در این مسئله می تواند با آموزش و پرورش همکاری داشته باشد .

وی ادامه داد: برای هدایت املاک فراگیری و رویش نیازمند عمل جهادی هستیم لذا میتوانیم از ظرفیت‌های بسیج در این خصوص استفادهکنیم؛ بر این شالوده هرجا که نیاز به همکاری بسیج باشد وضعیت آن را آماده خواهیم کرد .

نعمت‌الهی از تغییر تحول و تحول در فراگیری و رشد در چندین روز آتی خبر داد و تصریح کرد: کارایی داریم با انجام تغییرات، یادگرفتن ورشد را به جایگاه حیاتی خویش در عرصه‌های متفاوت اجتماعی و سیاسی برسانیم .

او گفت: در انتصابات اخیر در یادگرفتن و رویش کارایی کردیم افرادی تعیین شوند که انقلابی، مقید به اجرای مدرک دگرگون سازی و منویاتجایگاه معظم رهبری و هم پا با دولت دانایی و امید باشند، لذا یادگرفتن و رویش با این نگاه مدیران را تعیین می کند .

قیم مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورشتأکید کرد: در فضای مجازی نسبت به آموزش و پرورش بی مهری میگردد لذادر‌صورتی‌که نقد سازنده باشد خیلی عالی است اما بی‌مهری‌ها یاس را در آموزش و پرورش تقویت می‌نماید لذا در این برهه از بازه زمانی مستضعف ملازمت همگی مسؤولین و مردم هستیم .

انتهای

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


پیام/





:: برچسب‌ها: پایگاه خبری و تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: